اخبار

راه اندازی سامانه یکپارچه اتوماسیون اداری برای هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان

راه اندازی سامانه یکپارچه اتوماسیون اداری برای هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان

سامانه یکپارچه اتوماسیون اداری با هماهنگی دبیرخانه هیأت عالی نظارت در دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت علوم به طور آزمایشی در حال استقرار می باشد.

ادامه مطلب
نشست توجیهی در خصوص بازرسی بازرسان محترم هیأت عالی نظارت از هیأت‌های رسیدگی به تخلفات ادری کارمندان دانشگاه های مستقر در تهران

نشست توجیهی در خصوص بازرسی بازرسان محترم هیأت عالی نظارت از هیأت‌های رسیدگی به تخلفات ادری کارمندان دانشگاه های مستقر در تهران

نشست توجیهی در خصوص بازرسی بازرسان محترم هیأت عالی نظارت از هیأت‌های رسیدگی به تخلفات ادری کارمندان دانشگاه های مستقر در تهران در تاریخ 95/9/15 در وزارت علوم برگزار گردید.

ادامه مطلب
برگزاری اولین دوره کارگاه آموزشی" آشنایی کارشناسان هیأت‌ها با فرایند رسیدگی به تخلفات اداری دانشگاه‌ها"

برگزاری اولین دوره کارگاه آموزشی" آشنایی کارشناسان هیأت‌ها با فرایند رسیدگی به تخلفات اداری دانشگاه‌ها"

دوره آموزشی "آشنایی کارشناسان هیأت ها با فرایند رسیدگی به تخلفات اداری" با حضور آقای دکتر عابدی‌جعفری در تاریخ ۲۵ و ۲۶ آبان ماه در وزارتخانه برگزار شد. کارشناسان هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری دانشگاه ها با عنایت به موارد ذکر شده در روز اول کارگاه، ایرادات وارده بر آراء صادره از جانب هیأت‌ها را که به صورت فرضی در اختیارشان قرار گرفته بود، بررسی و با تبادل نظر یکدیگر به نقد آراء صادره پرداخته و به صورت عملی نحوه نوشتن یک رأی بدون نقص را تمرین نمودند.

ادامه مطلب
برگزاری نخستین نشست علمی _ کاربردی دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری با موضوع "بررسی تخلفات اداری در ایران از منظر مدل پیشامد-پیامد رفتار انحرافی"

برگزاری نخستین نشست علمی _ کاربردی دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری با موضوع "بررسی تخلفات اداری در ایران از منظر مدل پیشامد-پیامد رفتار انحرافی"

نخستین نشست علمی _ کاربردی در حوزه تخلفات اداری با موضوع "بررسی تخلفات اداری در ایران از منظر مدل پیشامد-پیامد رفتار انحرافی" در تاریخ 95/5/11 توسط دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و انتظامی اعضای هیأت علمی برگزار شد. دکتر عابدی‌جعفری، هدف از برگزاری این نشست را تبادل تجربیات و ارائه راهکارهای علمی برای افزایش سلامت اداری ذکر کردند.

ادامه مطلب
برگزاری نخستین نشست علمی _ کاربردی دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری با موضوع "بررسی تخلفات اداری در ایران از منظر مدل پیشامد-پیامد رفتار انحرافی"

برگزاری نخستین نشست علمی _ کاربردی دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری با موضوع "بررسی تخلفات اداری در ایران از منظر مدل پیشامد-پیامد رفتار انحرافی"

نخستین نشست علمی _ کاربردی در حوزه تخلفات اداری با موضوع "بررسی تخلفات اداری در ایران از منظر مدل پیشامد-پیامد رفتار انحرافی" در تاریخ 95/5/11 توسط دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و انتظامی اعضای هیأت علمی برگزار شد. دکتر عابدی‌جعفری، هدف از برگزاری این نشست را تبادل تجربیات و ارائه راهکارهای علمی برای افزایش سلامت اداری ذکر کردند.

ادامه مطلب

انتصاب دکتر حسن عابدی جعفری به سمت نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اجرای ماده 34 آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان با صدور حکمی دکتر حسن عابدی جعفری را به سمت نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیئت های رسیدگی به تخلفات اد...

ادامه مطلب
برگزاری دومین نشست مجازی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و انتظامی اعضای هیأت علمی

برگزاری دومین نشست مجازی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و انتظامی اعضای هیأت علمی

دومین جلسه مجازی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و انتظامی با دفتر هماهنگی هیأت های رسیدگی با تخلفات اداری و انتظامی از طریق ویدئوکنفرانس در تاریخ 13/7/94 با حضور اعضای هیأت‌های بدوی رسیدگی...

ادامه مطلب
برگزاری دومین نشست مجازی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و انتظامی اعضای هیأت علمی

برگزاری دومین نشست مجازی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و انتظامی اعضای هیأت علمی

دومین جلسه مجازی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و انتظامی با دفتر هماهنگی هیأت های رسیدگی با تخلفات اداری و انتظامی از طریق ویدئوکنفرانس در تاریخ 13/7/94 با حضور اعضای هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و انتظامی اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه در راستای اجرایی کردن اقدامات دولت‌الکترونیک و همچنین جهت کاهش هزینه های اداری، صرفه‌جویی در وقت و برقراری ارتباط مؤثر با هیأت‌های تابعه خود به منظور آموزش و نظارت بر عملکرد هیأت‌ها برگزار گردید.

ادامه مطلب